Khamis, 16 Julai 2009

Kerja Kerja Kerja..

Kalo nak kerja mesti la ade interview kan?? ceritanya adalah, aku telah dipanggil interview oleh Packet One.. kat bangunan greenpacket PJ.. Smalam telah menjalani satu interview yang menarik dan agak score gak la.. esok bakal ada interview kedua dgn HR lak.. kire dah sebelah kaki dapat masuk company tuh.. skang nih aku agak dilema.. tatau la aku nak menerima tawaran kerja dari Packet One nih ke tak sbb aku dah agak OK la kat machines nih.. cume yang membezakannya adalah, kalo kat sini, 3 hari kerja 12 jam, 2 hari kerja 9 jam dan 2 hari off..
kalo ikut org interview tuh, dia kate aku akan bekerja pukul 9-6ptg 5 hari, 2 off.. alangkah bestnye.. tawaran gaji juga lebih menarik.. TETAPI.. mestilah bekerja dgn motor yang disediakan.. aduh, tak bahaye ke? keje hari2 nak kene bawak moto? haihhh.. cemane ek?? nih yang dilema nih..
tatau la nak ke tanak.. pening pening pening..

=(

Tiada ulasan: