Selasa, 7 Julai 2009

Kepenatan Jelas Terasa

Akhirnyaaa.. sudah hari terakhir aku bekerja full time 10-10 selama 9 hari berturut.. ini adalah kerana aku baru bekerja di sini dan tidak disediakan jadual lagi.. dan akhirnya store manager membuat kesimpulan bahawa rabu dan jumaat adalah off ntuk aku.. alhamdulillah.. bukan itu sahaja.. sabtu dan ahad adalah half day.. tapi halfdaynye adalah 10-7 malam.. haha.. layan kan aje dari kne full day je hari2..

huih.. pada hari khamis, sabtu dan ahad lepas aku ditugaskan ntuk exhibition apple kat mid valley, aku adalah sangat penat dan kena bangun seawal 6 pagi untuk melaporkan diri pukul 9 kat mid.. wah..

khamis adalah dikira ok lagi tapi sabtu adalah ramai org yang dtg.. pnat gler.. duduk beberapa saat je ade customer dtg.. cisss.. ahad kurang orang sikit berbanding sabtu, tapi pnat sabtu yang dibawa ke hari ahad adalah mengganggu.. dahla sabtu malam smp umah dalam pukul 130 pagi.. bangun lak kol 6 ntuk ahad.. ahad lak balik umah, smp pukul 1 gak.. isnin keje pagi.. alangkah bagusnye kalo dapat pegi kedai OSIM seblah machines nih.. hahaha..

tapi takpela.. baru masuk keje cemnih la.. better la dari dok umah tatau nak bwat ape.. nak dkt dua bulan gakla dok menganggur kat umah.. macam2 berlaku.. krisis sana, krisis sini.. family, kawan baik, dll..

huih.. nasib baikla ada penghibur yang sanggup memberi moral support yang tak pernah mengenal erti penat melayan orang bermasalah mcm aku nih.. hehe.. thanx to you.. love u!! hehe..

oklah.. nak sambung bwat keje.. tercurik tulang sket lak.. wakakakaakaa..

peace!! =)

Tiada ulasan: