Jumaat, 24 Julai 2009

Dilema berlarutan

Hehe.. tade ape sangat pon.. saje nak bagi topik yang sedikit hangat.. hehe.. sebagai update terbaru hidup aku adalah aku telahpon sign agreement ngan P1 seperti yang dinasihatkan oleh kawan2 dan 100% yang aku tanye adalah memberi respon 100% ntuk memilih P1 sebagai next employee aku.. hehe.. thanx dowh.. aku sangat menghargai cadangan dan sokongan korang ntuk masa depan aku.. kalo aku berjaya dgn cadangan korang nih, koranglah saham terbesar dalam menjayakan kehidupan aku.. hadiahnye adalah meja VIP majlis perkahwinan aku.. hehe.. gler la.. crite pasal kawin lak.. ntah bilenye ek?? hehe..

Skang nih aku tgh melepakkan diri kat station 1 cafe dataran Sunway ntuk menggunakan wifi yang disediakan oleh kedai nih ntuk mencari bahan ntuk dicopy n paste menjadi surat perletakan jawatan dan notis sebulan kepada company yang aku sangat suke iaitu machines.. aku sedih sebnanye ntuk meninggalkan company yang sangat style nih.. tapi nak bwat cemane.. ntuk lebih berjaya, kite hendaklah bekorban dahulu..

Kawan2 yang disayangi, aku harap korang akan support pilihan aku nih dan memberi respon2 positif kepada aku agar aku tak tukar kerja lagi.. haha.. asek tuka kerja je.. tapikan, cousin aku pnah cakap yang tukar2 kerja nih biase la ntuk starting smp rase stabil, stay la.. ntuk mendapat kerja yang sesuai, mmg normal melompat2 company nih.. hehe.. jadi, setelah tak sampai setahun aku abes blaja, aku dah dapat gaji yang lebih dari yang aku target ntuk umur aku skang nih.. Alhamdulillah..

Sama2 doakan kejayaan aku di masa yang akan datang.. yeah!!

Love u all !!

=)

Tiada ulasan: