Sabtu, 19 November 2011

Saya Di One Utama tapi bukan untuk Shopping

Mentang2 aku dah letak resign letter, boss saje nak hantar aku untuk support sana dan sini.. u buli i yee?? hehhe.. it's ok.. no problem for me.. as long as u pay my claim and overtime.. should be no problem for me.. hehe..

Yang sedikit terasa dalam hati ni bukan apa, customer nih dah mintak support sejak hari selasa.. dah hantar PO, itu ini untuk support tapi kenapa inform kitorang last minutes? Sabtu nak kene standby, jumaat baru bagitau.. abes cancel semua program2 hari ni..

Mmg la aku entitled dgn standby allowance.. tapi ni planned services, bukan unplanned. memandangkan aktiviti2 hari ni takde la penting sangat, takpela.. cancel je la.. pegi je.. layannnn~~ hehe..

Pagi2 ni bangun awal,wife masak sarapan, mkn2 dlu pastuh kuar pukul 9 pagi, jalan jem gila kat bukit jalil.. maka lambatlah aku sampai sini.. ingatkan customer nak marah.. rupenye dorang semua cool je.. siap bagi aku satu bilik mesyuarat untuk aku lepak.. dia kata stanby je.. kalo ade ape2 dorang panggil..

Ramai orang kat sini skang nih.. Dorang satu team dari main office(Singapore) turun untuk buat implementation.. tade hal la sebnanye.. cume nak tambah satu firewall in between aku punye Load Balance dan Core Switch diorang..

Tade la byk sangat aku prepare untuk ke sini.. tapi ade la sikit2 hanya untuk bekalan kalo jadik apape ke nanti.. hehe.. lagipon jumaat baru bagitau.. mane la sempat nak prepare.. haih..

Dan sekarang aku bosan dok sorang.. suppose orang tgh lepak2 shopping2 kat One Utama ni.. tapi aku stuck kat dlm opis ni smp pukul 2 ptg hanya untuk standby konon2 consultant.. :)

Tiada ulasan: