Sabtu, 4 September 2010

Salam Ramadhan

Hari ni kene standby kat opis lagi pada hari sabtu.. haih.. dah macam tiap2 minggu kene cemnih.. nasib baik bole claim OT.. hehe.. Ini adalah weekend terakhir Ramadhan Al Mubarak. So, hari ni baru bz nak panggil2 sume berbuka sama2.. hehe..

Ape persiapan raya? tak ada langsung.. sbb raya di Sungai Buloh je.. mcm biasa.. so, tade apape yang menarik pon.. sama je la mcm tahun2 yang lepas.. orang balik raya ke utara, selatan, timur, barat.. kalo org tanya aku, balik kampung tak?? "Balik". balik mane? "Sungai Buloh". hahahaha.. Cool tak?? tak langsung..


Oh ya!! aku dah register kelas CCNA Routing and Switching dan CCNA Security.. hehe.. akhirnye cube merealisasikan impian.. Harap2 semua berjalan lancar la.. 

Oklah.. nak sambung buat keje. babai..

2 ulasan:

NEWS berkata...

Assalamu alaikum! warm greeting ^^!
your blog looks nice 0_0

by the way,
if you need to find unique typography, you can go to our website.

best regards;

parejazz berkata...

owh.. thanx !!