Ahad, 4 April 2010

Ahad pagi......

dah bangun awal macam biase.. menunggu pukul 11 ntuk bersiap2 pegi keje.. ya Allah!! tak sukenye keje ahad.. rase mcm org tak normal lak.. org lain sume ahad cuti, dok bersama keluarga, berehat2 dan tak pk lagi pasal hari pertama (isnin) dalam minggu.. dan inilah hari yang majoritinye dok umah..

rutin aku adalah, ahad adalah hari pertama aku dalam seminggu.. haih.. dah brape lame dah aku ngan rutin nih.. takkan la dari skang smp dah kawin nanti ade anak2, pon aku kene keje cemnih?? ape nak bwat kan?? kat sini la better offer yang aku bole dapat yang aku terima dan setuju dgn senyuman, kegembiraan dan sebagainyaaaa..

arghhh.. lagi 4 minit.. kene bersiap ntuk keje.. dahla ahad, petang lak tuh.. masuk 12, balik 9.. pfffftt!!


off to work.. :(

Tiada ulasan: