Selasa, 9 Mac 2010

kerja v3

hari nih dtg . ade rumors baru yang baru diterima.. haha.. encik manager pon dah kuar ayat macam nak benti keje.. haih.. sejauh mane rumors nih, tunggu dan lihat la..

so, skang nih masalah dari aku ke masalah dari aku ke dari company?? hah.. skang nih tatau la aku kat sini dalam keadaan bahaye ke tak.. orang cakap baik carik payung sebelum hujan..

haha.. nak carik keje kat tpt lain ke?? dah byk kot tpt aku keje.. takkan la nak chow lagi?? mampos la nak jawab mase interview nanti.. mesti dia tanye knape dok lompat2 company.. lagipon experience aku pon tade yang panjang.. sume kejap2, pastuh blah.. cemane la company lain nak amek aku..

haih.. kepada pihak yang bertanggung jawab, sila lah bwat sesuatu.. makin byk mulut yang cakap nak blah nih.. takkan la nak biarkan je?? yang korang nampak adalah kitorang nih tak bwat keje.. padahal bwat keje, kene marah ngan customer kaw2.. inikah yang katenye kitorang tak bwat keje??

sila buka mata, minda, dll yang perlu.. fikirkanlah masa dekat kami, dan secara tak langsungnya, masa depan anda sebagai pihak atasan.. PLZZZZ... PLZZZZZ..

Tiada ulasan: