Isnin, 8 Mac 2010

kerja v2

update terbaru yang baru aku terima nih.. tadi pegi lepak bawah ngan pak guard.. haih.. rupa2nya dorang tak dapat gaji.. smp pak guard pon effect nih.. ape cerita??

lagi satu berita adalah kepada sesape yang dah convert jadik permanent, no BONUS for this year!! satu tamparan hebat bagi sesapa yang menunggu bonus.. company aku adalah dinaungi oleh satu company besar dan company besar ini pekerjanya hanya mendapat sebanyak setengah bulan bonus.. ini bermakna, HARAM bonus bagi kami..

aku mmg tak terasa sangat impaknya sbb aku masih lagi contract kat sini.. dah 7 bulan contract dowh.. ade lagi brape bulan je dorang bole bye bye kat aku.. haha.. layankan aje.. ntuk team aku hanya 3 orang yang berjaya diconvertkan selepas tak smp 4 bulan berkhidmat.. tahniah ntuk korang sbb berjaya berada dalam keadaan selamat.. haha..

ape yang aku bole bwat nih?? setahu aku, ntuk convert pegi permanent sume dah dibekukan.. rakan2 yang lain yang abes contract sume diberi pilihan samada nak sambung contract atau "bye bye cruel world" haha..

apekah nasib aku selepas ini?? :(

Tiada ulasan: