Selasa, 21 April 2009

Aku seorang pemakan.

seperti status fesbuk aku..

"
Shuk Parejazz : 3 perkara yang aku takleh tahan adalah lapar, pnat, mengantuk!!"..

haha.. ini adalah bahagian pertama iaitu lapar..
buktinya sangat mudah.. rasanya tak perlu kot nak cerita panjang2.. gambar di bawah dapat menceritakan segala2nya..


dapat lihat betapa byknye makanan aku amek?? haha..

mengambil suapan pertama..

dah tak igt apape.. emm sedapnye..

setelah ditegur dan menyedari si paparazi rupa2nya menagkap gambar, lantas aku posing seolah2 aku seorang "pemakan" normal

dan aku terus posing ntuk aksi aksi selepas makan.. mcm besela.. lepas makan : cancer stick!!


















dan akhir sekali adalah bukti yang aku nih kuat makan~!!


kantoi makan org punye lak.. hahaa..

p/s: cemane nak kurus nih??

4 ulasan:

noora berkata...

tshirt familiar..hee
takpe..pic lame..sebab rambut panjang lg..berusahalah menguruskan badan awak.nnt kalau baju baru tak muat saye bg anak2 yatim.huhu

parejazz berkata...

haha.. igt lagi ek tshirt tuh..
keep it syg.. shhhhhh..
wakakakaaaa..
masih lagi berusaha walaupon tau susah.. tapi tak salah mencuba kan??

target: baju size M.. haha..

fik berkata...

cancer stick!! gud for ur health~
sile jgn berenti....

parejazz berkata...

baik punye sindiran..
wakakakaaa..
hehe.. otw tu.. hehe..