Khamis, 8 Disember 2011

Sumbang Mahram di Indonesia

Video youtube nih aku jumpa kat news feed kawan aku kat facebook.. Kisah ini memaparkan seorang ibu yang dahagakan nafsu selepas kematian suaminya, memilih untuk menggunakan "anugerah tuhan" iaitu anak kandungnya sendiri sebagai tempat melempiaskan nafsu.

Si Ibu ini sanggup memaksa anaknya untuk melakukan sumbang mahram itu diwaktu anak2 lain sedang nyenyak tidur sehingga menjadi rutin.

MasyaAllah, ape dah jadi dengan umat akhir zaman sekarang ni? Indonesia telah ditimpa macam2 musibah dari apa yang mereka lakukan sebelum2 ini.. Ini sekadar contoh yang telah dibongkarkan. Mungkin satu hari nanti kita takkan terkejut dgn gejala seperti ini seperti kita melihat percintaan sejenis yang semakin menular di sana sini..

Ayuhlah kita bersama2 mendoakan mereka2 yang telah perpesong dari akidah ini kembali ke jalan yang lurus sebelum dipanggil menghadap Pencipta sekalian alam.. Astaghfirullahalazim~~

Sila lihat sidang media yang dirakamkan ini sebagai iktibar dan bersama2lah kita berdoa agar generasi2 akan datang tidak mencontohi perkara2 sebegini..



Tiada ulasan: