Selasa, 23 Mei 2006

PENAT OTAK!
Pnat gler otak aku stadi math tadi....sumorang dah tdo aku jer yang tak tdo lagi nih....tuhla...orang lain pegi kuliah aku tak pegi skang saper yang susah?hahaha....nasibla....aku yang carik masalah aku gakla yang kene tanggungnyer....tadehalla beb....stay up lamer pon tade hal sebab paper esok kol 230....esok bangun trus pegi makan pastuh amek exam....aper nak jadi,jadila......tapi cukup ker aper yang aku stadi tadi?hahaha....tunggu dan lihatla....kalo kantoi abes malula aku....matrix 2 kali.....kantoi lagi?tuhla soklan² yang akan kuar dari sumorang.....tekanan plak raser bler jadi macam aku nih....tapi nak bwat cemane kan?
paper agame siang tadi agak luar sangkaan....aku ingat sumer nak kene tulis....rupe²nyer soklan objektif yang masuk banyak....cover 75 markah trus.....hahaha...biala....berbaloi kot aper yang aku stadi selame tak sampai 5 minit.....hahaha.....
math esok?mamposla.....aper nak jadi,jadila....
oklah aku nak berehat.....pnat otak....silap² migraine plak esok...lagi susah aku nak jawab exam....cepatla abes exam nih.....abes exam cuti....hahaha....slalu cemnih nak dapat bende best mesti kene susah payah dlu.....hahaha.....
padan muke aku!

Tiada ulasan: